Financieel administratief medewerker

Werken bij het leukste bedrijf van Eindhoven?

Kijk, werken kun je natuurlijk overal, maar dit combineren met heel veel plezier vinden wij misschien wel het belangrijkste!

Wij zijn per direct op zoek naar een Financieel Administratief Medewerker die ons team komt versterken.

Wat ga jij doen:

Jouw baan is erg belangrijk! Jij draagt de administratieve zorg naar de klanten toe, maar beheert ook de rapportages naar het team en het management. Lees hier alle taken:

  • Facturatie- en debiteurenbeheer.
  • Inboeken inkoop- en verkoopfacturen.
  • BTW aangiftes voorbereiden en overige belastingzaken.
  • Controle, beheer en verdeling montagekosten.
  • Beheer en rapportage van de marges op de producten.
  • Maandelijkse rapportage aan het management; cijfers en resultaten.

Wat zit er voor jou in:

  • Een super leuk betrokken en enthousiast team.
  • Een tijdelijk dienstverband met uitzicht op een vast contract met bonusuitkering! (13 e maand)
  • Leuke teamuitjes en we zetten onze collega’s regelmatig in het zonnetje.
  • Een werkweek van 24 tot 28 uur, met een mogelijkheid tot hybride werken.
  • Een aantrekkelijk salaris tussen de €2.400 – €3.700 (fulltime) op basis van kennis en ervaring.
  • 24 vakantiedagen o.b.v. een werkweek van 40 uur.
  • Een pensioenregeling, interne opleidingen en leuke extra secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • En een heerlijke lunch en borrel op vrijdag. ;)

Wie ben jij

  • HBO werk- en denkniveau, maar wij staan ook open voor een gedreven persoon met MBO diploma.
  • Enthousiaste en spontane persoonlijkheid.
  • Iemand die secuur en structureel te werk gaat.
  • Communicatief sterk en je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
  • Je bent goed met cijfers.
  • Ervaring met geautomatiseerde systemen zoals Exact Online en Office 365.
  • Niet bang om de telefoon op te nemen.
  • Je bent zelfstandig en werkt oplossingsgericht, maar je bent net als wij ook een echte teamplayer.

Wie zijn wij:

Wij zijn de exclusieve importeur van de merken Mikomax en Bejot, dit zijn twee zeer creatieve en innovatieve kantoormeubelmerken! Wij zijn verantwoordelijk voor de complete verkoop en ondersteuning van deze unieke merken in zowel Nederland als België. Neem maar eens een kijkje op onze websites, www.mikomax.nl / www.bejot.nl. Wij zijn erg snel aan het groeien en hebben jou hard nodig!

Wat zijn onze sterken punten:

  • TOPLOCATIE: Strijp-S in Eindhoven.
  • PLEZIER: de lunch en borrel van de baas op vrijdag, de leuke teamuitjes en geweldige sfeer op kantoor. ;)
  • BETROKKENHEID: jouw mening telt! Je wordt betrokken bij meerdere bedrijfsprocessen. Jouw inbreng is belangrijk en samen als team hebben we de beste ideeën!
  • TEAM: Succes bereiken we met z’n allen!

Wij zijn jouw nieuwe collega’s:

  • Mark, eigenaar / directeur van Mikomax Nederland bv en Be-Max Office Concepts bv.
  • Tim, trots op Brabant en dealermanager voor Zuid Nederland en België.
  • Ruud, de zogenoemde “ouwe rot”, dealermanager voor de rest van Nederland.
  • Noël, een echte teamplayer die commercieel is aangelegd (verkoopmedewerkster).
  • Saskia, als sales manager tilt ze de verkoop naar een hoger level.
  • Anne-Marie, “niet lullen maar poetsen” is haar motto. Ze is verantwoordelijk voor de planning en logistiek.
  • Daniëlle, customer en als office manager de spin in ons web.
  • Naomi, een ster in marketing (marketing manager).

Spreekt deze vacature jou aan?

Dan ontvangen wij graag jouw CV en motivatie!

T.a.v. Naomi van Bezouw